.CAROLIEN

dinsdag 20 maart 2012

Goede dag,

Ik heb nog een paar ouder kaartjes liggen die wel eens hier op m'n blog mogen. Helaas heb ik bij beide kaartjes geen teksten op gedaan. Ik heb helaas nog maar weinig tekststempels. En ik vind kaarten maken al lastig maar de teksten erbij vind ik nog erger! Maar als het goed is krijg ik binnenkort meer teksten en dan staan op mijn andere kaarten wel een tekst.






Ik vind dit een schattig magnolia. Moet hem nog maar eens maken. Eens kijken of ik nog ergens appelpapier kan krijgen. Ik heb nu ook nog een mandje met appels plaatje van Vera gekregen en die moet er natuurlijk ook nog eens erop!!





Je de tijgertje. Wat moet ik daar nu over schrijven!! Hij is prachten en ook zeker de moeite waard om nog eens een keer temaken, maar dan een 'stoere' tijger.

Zo dit was weer mijn paar kaartjes voor vandaag. Ik ga nog eens kijken of ik nog een paar oudere kaartjes hebt.

Maar morgen of overmorgen komt er een nieuwe kaartje op die ik af gelopen zaterdag heb gemaakt. Samen met mijn crea vriendinnen!!!  Maar daar over van de week meer!!!

Groetjes Carolien

4 opmerkingen:

  1. Hoi Carolien,
    Mooie kaarten hoor, en die tijger tilda blijft toch schattig hihiihhi...nu nog wat teksten hihihihihhi. Ga zo door.......
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Vera,

    ja de tijger blijft zeker leuk en ja wat betreft de tekst (moeilijk moeilijk)hihihihihihi

    Bedankt voor je reactie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carolien,

    Wat een leuke kaarten, Tilda met appel daar heb je echt mooie kleuren voor gebruikt
    en wat een mooie rand zeg!! En wat mooi is "tijgertilda" ingekleurd echt super.
    Tot gauw!!! Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Liesbeth,

    Bedankt voor je reactie!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen