.CAROLIEN

vrijdag 6 april 2012

Pasen

Goede middag,

Was ik zo druk met de baby kaarten geweest. ( en de boekkaart heeft zijn plekje gevonden op 1 april werd Cas geboren en daar is ie heen) Maar daardoor was ik ook vergeten om nog paas kaarten te maken. IK maak of koop altijd kaartjes met pasen voor kennissen uit oostenrijk.
Dus ik snel iets in mekaar geprutst en hierbij het resultaat




Zo dit is weer mijnj bijdragen van de dag. Ik denk dat ik van de week nog wel een keer weer kom.

Groetjes Carolien

2 opmerkingen:

  1. Ha Carolien,
    Schattig hoor, maar moeten de kaartjes nu nog verstuurd worden naar Oostenrijk?? Volgens mij gaat dat niet meer op tijd lukken.
    Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het goed is zijn ze woensdag verstuurd en met een klein gelukt zijn ze vandaag en anders morgen over. Ach we zien het wel.

      Verwijderen