.CAROLIEN

maandag 21 mei 2012

Erg Rose Tilda

Goede dag allemaal,

Allereerst wil mijn nieuwe volger Jolanda welkom heten.
Zo ik ben lekker lang vrij geweest donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en vandaag, Omdat ik na de tandarts moet bahhhhhh.
Dus ik heb lekker bezig geweest en dan ga ik nu maar mijn eerst resultaat laten zien aan een ieder.


Hij is wel erg rose geworden maar ik ben er zeer tevreden over. Ik wil met de volgende wedstrijden mee laten doen en dat is van
http://justmagnolia.blogspot.com/.& http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/
Daar stond een mooie sketch op en die heb ik hier gebruikt. En de volgende copic heb ik gebruikt
Huid R20 E00 02
Haar E19 08 YR14
Muts & schoentjes R85 83 81
Jurk RV 95 93 91
Hamburger E47 44 43  YG 97 95
Stickles en Glossy
Lint
Plakparels
Bloemen (en Vera bedankt voor mijn bloemen tik!! hihihihiihihi)


En het papier dat is van Glitz Pretty In Pink. Ik vind dat heel erg leuk papier. Ik heb ook een bruine paperpad ervan.

Zo verder heb ik eigenlijk niet te melden. Ach jullie zien me van de week nog wel een keer. Dus tot de volgende keer maar weer!!!!

Groetjes CArolien











5 opmerkingen:

  1. Fijn dat ik weer eens tref in blogland Carolien en wat heb je een schattige kaart gemaakt en Tilda ziet er inderdaad lovely uit prachtige kaart hoor!! Ik hoop dat het mee gevallen is bij de tandarts lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrie

    ik moet alleen maar voor controle maar ik vrees het ergste. En ik ben al niet zo'n held met de tandarts. Maar bedankt voor je reactie. Je was er snel bij!!!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo he wat een leuke kaart Carolien, echt perfect, precies zoals in je tekststempel!!! Wat een mooie haarkleur zeg. Moet iedereen hier tegelijk naar de tandarts of zo? ik ga zometeen, ook gewoon voor controle hoor.
    Groetjes Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card and great take of the sketch!
    Thanks a lot for joining us at Just Magnolia this week!
    Big Hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carolien,
    wat en leuke kaart, en je kunt nooit teveel roze hebben toch.....hihihhihhhi.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen