.CAROLIEN

zondag 10 juni 2012

kaart zonder tekst

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik graag mijn nieuwe volgster Brigitte welkom heten. Dus bij deze WELKOM!!! En voor de andere dames wil ik graag zeggen bedankt voor jullie berichtjes op mijn vorige post!!!!

Zo en dan nu verder!!! Ik heb vandaag weer een kaart gemaakt ondanks m'n zere schouder. Maar het is vind ik zelf een mooie kaart geworden. Hij is wel een beetje druk maar ik vind het zelf niet hinderlijk!!! En dan is ie hier dan



Zo dat is ie dan!!! mijn moeder heeft gevraagd of ik ook een keer een paar kaarten zonder tekst kom maken. Nou als moeders dat vraagt dan doen we dat maar!!!!
De volgende copic heb ik gebruikt

huid r20 e00 02
haar e47 44 43
jurkje bg78 75 72
schoentjes & strikje  r29 27 24
steel bloem yg 97 95 93
bloem y 38 35
vleugels bg 0000

En op de vleugels de buiten rand heb ik crackle accents op gedaan. Dan krijg je een aanblik net of het is gebarsten( helaas niet zichtbaar op de foto). Ik heb het net gekocht dus ik ben nog aan het uitproberen. Volgens mij moet er iets meer op worden gesmeerd. Het is ook leuk voor vintage kaarten. en op de witte rand van de schoentjes zit glossy accents en op de strik zit stickels.
En de mooie parels erbij en bloemen en klaar is ie dan weer.

Zo dit was ie weer voor nu!! En wat vinden jullie ervan????

ik doe mee met de wedstrijd van 
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
en
http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.nl/
Groetjes Carolien

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart ontzettend mooi en wat heb je Tilda mooi gekleurd, het is een mooie combinatie van kleuren en sterkte met je schouder hè lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Carolien, mooi van kleurtjes, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes SUze

    BeantwoordenVerwijderen