.CAROLIEN

zondag 17 juni 2012

Vakantie vrienden

Goede avond,

Zo snel voor de voetbal nog effe iets op het blog zetten!!! Ik zag op het blog van
http://noortje-design.blogspot.nl/ een leuke trappen kaart staan. En ik dacht ooooh dat is iets anders dan de kaart die ik normaal maak. Dus ben ik met het patroon aan de slag gegaan en hier het resultaat


De kaart is voor de vrouw die ik beschouw als mijn oma. Ik ga al heel mijn leven na hun toe voor vakantie. Ze is niet echt familie van mij maar omdat ik maar ook mijn ouders(mijn moeder al van kleins af aan en ze is 67 nu dus) er zo vaak al komen kennen we mekaar heel erg goed. En we schreven vroeger heel erg veel maar helaas is ze een beetje aan het dementeren en nu schrijf haar zoon ons via de mail als er iets. Maar de zoon heeft wel verteld dat ze mijn kaarten heel erg leuk vind. Ze heeft een mandje met al mijn kaarten en zo kan ze onthouden wie wij zijn. Ach en als me mensen zo simpel blij kunt maken met een kaart dan ben ik niet de beroerste om  er af en toe1 testuren. Dus deze gaat er van de week ook heen!!!
De gebruikt copic zijn;
huid r 20 e00 02
haar e 44 43 41
hoofddoek en broek r 85 83 81
shirt en schoenen bg78 75 73
stickles

Zo dat was hem weer  en ik wil met met de volgende wedstrijd meelaten;
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/  opdracht vakantie nou deze kaart gaat naar mijn vakantie adres
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   bloemen
http://stamptacularsundaychallenge.blogspot.nl/
Groetjes Carolien

9 opmerkingen:

  1. Wat lief van je Carolien dat je dit voor je [oma] doet en het is wel super dat ze aan de kaarten kan zien van wie ze zijn. Ook helpt het haar denk ik wel om de dementie iets te temperen denk ik hoor ik ben natuurlijk geen dokter. Het is een prachtige kaart met mooie kleuren heel mooi gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Heel leuk en bijzonder modelletje. Deze kaart vind (oma) vast heel mooi!
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig en wat zal "oma" daar blij mee zijn. Lief kaartje en lief gebaar!
    Fijn dat je meedoet bij de DMCC, groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig je kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carolien,
    eeen mooie kaart hoor, en het ontwerp van het kaartje is super.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk model ,hele mooie kaart zo in zijn geheel
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW... this is amazing and just down right precious!

    Thanks for sharing at Stamptacular Sunday Challenge,
    Rina Fashionista

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gorgeous card...love all the details!
    thanks for joining us at Stamptacular Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Carolien,
    Leuke kaarten hoor!! Jij hebt ook niet stil gezeten. We zijn terug van een prachtige vakantie dus ik ben weer paraat. Maar je hebt erg mooie kaarten gemaakt hoor vooral die "trappenkaart" erg mooi.
    Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen