.CAROLIEN

maandag 22 april 2013

NL kleuren maar dan anders gebruikt!!!!!!!

Goede dag Allemaal

Allereerst welkom nieuwe volgster Ann!!!!

Zo ben weer bij gekomen van een vakantie Disneyland Parijs!!! Het was prachtig en ook zeer goed weer gehad!!!!

Zo maar gisteren ben ik effe in de hobbykamer gedoken en heb een leuke kaart gemaakt ( vind ik) hihihihi. Het is een easel kaart geworden. Ik vind het zelf altijd lastig om te maken. Ik weet nooit wat ik aan de onder kant moet doen!!! En nu kwam ik op verschillende bloggen de opdracht tegen rood wit blauw en soms ook nog oranje. Ik dacht dat is leuk past niet helemaal bij mij die kleuren dacht ik. Ik tussen mijn paperpads gezocht en ik kwam leuk papier tegen met die kleuren. Dit is hem dan

En het lijkt door die kleuren niet op een nl stijl kaart maar toch zitten de nl kleuren erin. Grappig!!! En op de taart een kroon nou wat wil je nog meer!!! Nu op de foto zie ik dat de onderkant wel een beetje saai is!!! Nou dan moet ik toch nog maar een keer een nieuw easel kaart proberen!!!

Zo dit was hem weer voor vandaag graag hoor ik jullie meningen!!!

Tot de volgende keer

Groetjes Carolien

Doet mee  met de volgende challenge;

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2013/04/time-for-magnolia-challenge-11-easel.html
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2013/04/uitdaging-41.html

5 opmerkingen:

  1. Je bent weer een ervaring rijker Carolien, Disneyland is super hè.
    Je hebt een prachtige Hollandse kaart gemaakt, ik zie het wel goed hoor, je kaart is prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt, gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TFMC,
    veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Carolien,
    Een mooie en vrolijke kaart zeg....goed bezig!!
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen