.CAROLIEN

zondag 24 november 2013

Roze Kerst!!

Goede dag,

Ohhhh wat ben ik al lang niet meer op blog land geweest!!! MIJN EXCUUS!!!!!

Ik heb het druk met alles thuis en werk maar vooral heb ik geen inspiratie. Ik heb wel ideeen in mijn hoofd maar het komt op een 1 of andere manier niet uit bahhhhhh!!!!! Maar ik heb toch maar weer eens geprobeerd. Mijn lieve hobby vriendin Vera heeft me geholpen om er weer uit te komen. Ben een paar weken geleden op een zondag daar geweest en hebben we een leuke kaart gemaakt. Maar die ga ik jullie nu niet laten zien. Want ik ben later zelf achter mijn tafel gaan zitten en daar is deze kaart uit gekomen!!!



Ik ben er nog niet helemaal te vreden over maar maar ja ik heb weinig keuze!!!
Hopelijk vinden jullie hem toch wel aardig om te zien. Ik hoop dat ik heel erg gauw weer kom en dat ga ik doen want ik geef niet op!! En zal heel spoedig ook jullie bloggen weer gaan bekijken. Want voor mijn werk gaan we de 'slechte' wintertijd in. En dan heb ik weer meer tijd!!!

Groetjes CArolien

Hij doet met de volgende challenge mee:
http://duymelot.blogspot.nl/p/blog-page_4785.html
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2013/11/time-for-magnolia-christmas-challenge_16.html
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2013/11/challenge-van-annette-gebruik.html
http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/2013/11/challenge-4-cadeautje.html

8 opmerkingen:

  1. Hij is echt hartstikke leuk. Ik hoop dat je snel je dip te boven bent, ik mis je prachtige kaarten wel hoor. Maar..... dit is een heel goed begin, op naar de volgende! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en leuke details!
    Leuk dat je mee doet bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje hoor, heel leuk gedaan. Dankjewel voor deelname bij DSCC, groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carolien,
    Zo dat is zeker een tijdje geleden.........een mooie kaart en een super gave tekst stempel.....goede aankoop !!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carolien , je hebt een erg mooie roze kerstkaart gemaakt voor onze challenge !! Bedankt voor het meedoen bij TFM. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er perfect uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DSCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carolien,

    geen inspiratie of ideeën en toch dit lieve kaartje gemaakt, top hoor Carolien en het is al helemaal gezellig dat je meedoet met de wedstrijd bij het Creashop Duymelot Blog.
    Succes en creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet met ons op DSCC!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen