.CAROLIEN

zondag 13 april 2014

Hoi!!

Goede dag,

Hier ben ik een keer weer. Zo het is mee weer eens gelukt om een kaartje te maken waar ik zelf ook te vrede mee bent. Ik heb zelf 3 gemaakt en ik laat er nu 1 zien. Zo wat kun je lang in een creatieve dip zitten. Het wou echt niet lukken. En die laat ik ook niet zien hihihi want ze zijn allemaal in de prullenbak beland. Maar dan is de kaart die weer wil laten zien waar ik zelf tevreden over ben





Zo dit zijn mijn favo kleuren. Paars!!! En ja die stans prachtig allen passen er weinig magnolia's erin en deze was perfect ervoor!!!

Zo en wat vinden jullie ervan????

Groetjes CArolien

doet me met de volgende challenge;
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/04/uitdaging-64.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2014/03/hobbyvision-challenge-25-bloemen.html


2 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart, mooie kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is echt prachtig Carolien,
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen